Verslag Scout-In 15

Op 18 september staken twaalf stam- en kaderleden de rivieren over om de Scout-In van 2015 bij te wonen.
Dit jaar werd het mooiste scoutingfeest gehouden op het nieuwe labelterrein in Zeewolde.
Het thema ‘Level Up’ kon de organisatie helaas niet meteen waarmaken, na twee stappen zakten we al tot onze enkels in de modder. Gelukkig zijn scouts altijd goed voorbereid en mocht een beetje blubber de pret niet drukken.

Vrijdagavond stond in het teken van de spectaculaire opening waarna het feest losbarstte.
Onder het genot van een drankje werd er al snel contact gemaakt met andere groepen.
Op het eind van de avond speelde de ‘mystery band’  Mooi Wark nog een deuntje voor ruim 6000 scouts.

Na een natte (zowel van de regen als van het bier) maar gezellige nacht stond de zaterdag alweer voor de deur.
Deze dag stond in het teken van workshops waaraan men kon deelnemen.
Van een stapel pallets werden complete flatgebouwen gemaakt en onze leiding fietste nog een rondje over het terrein heen.
Tevens werd Scouting Boekel nog even op de kaart gezet (zie foto).

Van alle activiteiten kregen we wel een beetje honger.
Traditiegetrouw werd de skottelbraai opgebouwd en werd er een goede bodem gelegd voor de avond.
Dat moest ook wel, de deelnemers hadden namelijk nog de taak om het volledige repertoire van BZB mee te zingen.

In de vroegte van de zondag werd er weer afscheid genomen van het scoutinglandgoed en reden de Boekelse scouts weer naar huis.
Al bij al was het weer een mooi weekend!