Wern van der Aa Jeugdvorst van De Knöllekes

Vorst Jip Jacobs is 12 jaar en zit op Kindcentrum de Octopus. Hij woont met zijn ouders en zus Flo naast de molen in Boekel. Jip voetbalt en kijkt graag Formule 1. Zijn grootste droom is het ontmoeten van Max Verstappen.

Prins Wern en Vorst Jip hebben er onwijs veel zin in! Zij gaan er samen met de jeugdraad een groot feest van maken. De leden van deze geweldige jeugdraad zijn: Lynn van den Hoogen, Mila van Sinten, Daan Willemse, Sem Geisen, Nienke Verbakel, San Verkuijlen, Ties van de Laar, Lonneke van de Ven, Patric Bedeschi, Lola van der Krieken en Puk van Ansem.

Tijdens het jeugdprinsenbal hebben we gezien dat er heel veel energie binnen dit clubke zit en dat ze er een geweldig feest op de bühne van kunnen maken. Dus dat belooft heel veel goeds voor het komende carnavalsjaar. Dus klein Knöllekes, op naar een bijzondere maar geweldige carnaval met deze Jeugdraad, Vorst Jip en Prins Wern.

De leden van de jeugdraad zijn:
Lynn v.d. Hoogen, Mila v. Sinten, Daan Willemse, Sem Geisen, Nienke Verbakel, San Verkuijlen, Ties v.d. Laar, Lonneke v.d. Ven, Patric Bedeschi, Lola v.d. Krieken en Puk v. Ansem.