Wilt (West) feest

Afgelopen zaterdag 3 januari vond het jaarlijkse leidingfeest plaats dat georganiseerd was door de evenementen commissie. Nagenoeg alle kaderleden en vele vrijwilligers waren hierbij aanwezig.
Alles stond in het teken van het Wilde Westen en daarom waren velen in stijl gekleed.
Op deze avond is ook stilgestaan bij onze jubilarissen, nieuwe leiding en kaderleden die Scouting Boekel hebben verlaten.

De jubilarissen:

• Rosalie van Gemert, 5 jaar lid, waarvan 3 jaar Welpen-, en 2 jaar Young Scout leiding.
  • Ron Goossens, 10 jaar lid, waarvan 6 jaar Esta leiding en 4 jaar groepsbegeleider.
  • Ilse Verbruggen, 10 jaar lid, waarvan 4 jaar Bever-, en 6 jaar Gidsen leiding.
  • Rob Raymakers, 10 jaar lid, waarvan 7 jaar Verkenner-, en 3 jaar Explorer leiding.
  • Serena van Wijchen, 10 jaar lid, waarvan 9 jaar Bever-, en 1 jaar Explorer leiding.
  • Mathieu van de Ven, 10 jaar lid, waarvan 8 jaar Verkenner-, en 2 jaar Stamleiding.
  • Jos van Dalen, 45 jaar lid, waarvan 6 jaar Verkenner- en 6 jaar Rowanleiding, 4 jaar groepsbegeleider, 10 jaar penningmeester, 5 jaar voorzitter en 5 jaar verzorging verhuur blokhut.

Nieuwe leiding / bestuursleden:

• Wout Swiers, penningmeester Stichting Scouting Boekel
  • Erik de Bie, voorzitter Vereniging Scouting Boekel
  • Martijn Biemans, leiding Young Scouts
  • Thijs van den Corput, leiding Young Scouts
  • Stefan Oppers, leiding Verkenners

Leiding / bestuursleden die een andere functie hebben gekregen:

• Sjors van de Ven, heeft afscheid genomen van de Gidsen en gaat de evenementen commissie versterken.
  • Tim van Kampen, heeft afscheid genomen van het verenigingsbestuur en gaat nu de ledenadministratie verzorgen.
  • Ron Goossens, heeft afscheid genomen als groepsbegeleider van het verenigingsbestuur en is nu trainingscoördinator van de leiding.
  • Cor van Doren, heeft afscheid genomen als voorzitter van het verenigingsbestuur, en is nog voorzitter van het stichtingsbestuur.

We hebben afscheid genomen van:

• ­Roland Raijmakers, was penningmeester van de stichting. Omdat we nog geen nieuwe penningmeester hebben gevonden voor de vereniging ondersteunt hij het bestuur nog met deze taken.
  • Wilco in ’t Veld, was penningmeester van de vereniging.
  • Yvette Dapperens, was secretaris van het vereniging.
  • Frank Melis, was bestuurslid in de vereniging en stichting alsmede lid van de evenementencommissie.
  • Rick de Koning, was lid van de evenementencommissie.
  • Menno Bijnen, was Verkenner leiding.
  • Tanja van Lankveld, was Explorer leiding.