Zoek de eerste multi-cache met geocaching in Boekel

Geocaching is een schatzoekspel in de echte wereld, gebruik makend van GPS-ontvangers.
Deelnemers navigeren naar een specifieke set GPS coördinaten en doen dan een poging de geocache (container) te vinden die op die locatie is verstopt.
Meer info kun je vinden op: www.geocaching.com

Wat is een multi-cache?
Een multi-cache bestaat uit twee of meer containers, de eindlocatie is een fysieke container.
Er zijn vele variaties, maar de meeste multi-caches hebben een hint om de tweede cache te vinden, en de tweede cache heeft hints om de derde te vinden, enzovoort.
Een offset cache (waarbij je naar een locatie gaat en daar hints krijgt naar de werkelijke cache) wordt beschouwd als een multi-cache.

Omdat deze multi-cache alleen voor premiumleden beschikbaar is op www.geocaching.com  en niet voor basisleden hierbij de beschrijving van de eerste multi-cache in Boekel

GC69RZE__Allein_in_Boekel_hek_den_oard.pdf