Hou jij ook van kampvuur en gezelligheid?

Dan zoeken wij jouw!

Voor het nieuwe seizoen zijn wij op zoek naar een aantal enthousiaste ouders en leuke leiding.

Ouders
Binnen het bestuur zijn wij op zoek naar een aantal ouders. Het bestuur komt elke maand (online) samen om het wel en wee binnen de vereniging te bespreken. Voel jij je ook betrokken bij onze gezellige vereniging en wil je graag meer betekenen? Laat ons dit weten!

Leiding (18+), hulpleiding/stagiaire (3e jaar VO+)
Lijkt het jou leuk om samen met een actief en gezellig clubje de jeugd van Boekel de tijd van hun leven te bezorgen? Dan ben jij de leiding die we zoeken. Je bent altijd welkom om kennis met ons te komen maken om te kijken of je het ook echt SKÔN vindt.

Wat krijg je er voor terug? Een hoop gezelligheid en tal leuke van activiteiten waaraan je kunt deelnemen (leidingweekend, scout-inn, vrijwilligersavond, etentje,  etc.)

Bel Bianca (06-45542426) of Ilse (06-45794042)