Herfstwandeling zondag 16 oktober

Op zondag 16 oktober a.s. vindt voor de 40e  keer de SCOUT-WALK plaats.

Elk jaar nemen er zo’n 300 personen deel aan deze prachtig uitgezette herfstwandel-tocht die (drukke) wegen zoveel mogelijk mijdt en het mooiste van de omgeving laat zien.
Voor deze Scout-Walk is een verrassend nieuwe wandelroute uitgezet.

Ook u bent van harte welkom om tijdens deze SCOUT-WALK te genieten van de fraaie herfstkleuren en de mooiste plekjes rondom Boekel.
Er kan gestart worden tussen 9.30 uur en 10.30 uur in blokhut ‘Den Perekker’ aan de Mezenlaan 20 te Boekel.
Het inschrijfgeld bedraagt Euro 4.00 en voor een versnapering onderweg wordt gezorgd.
Mocht u geen 25 kilometer willen lopen dan is er elke 5 kilometer een mogelijkheid om te stoppen.

Tijdens deze SCOUT-WALK zullen onze leden weer de nodige kilometers bij elkaar lopen.
Daarom kunnen ze bij u aan de deur komen om sponsors te zoeken voor deze SCOUT-WALK.
Uw bijdrage zal o.a. gebruikt worden voor de aanschaf van duurzame spelmaterialen zoals tenten, pionierhout, touw, enz.

Namens Scouting Boekel bedankt voor uw medewerking en graag tot ziens op 16 oktober.

Info:
Frederik van de Heuvel